V pořadí druhé setkání v letošním roce proběhlo ve dnech 28-30.9.2018.

Kladné ohlasy z prvního společného setkání byly snad ještě více zavazující a na druhou stranu motivací očekávaných dní. Pozvání přijal výborný běžec David Vaš, který vedl běžecké tréninky a předal nám mnoho zkušeností a rad. Těší mě a opravdu mám radost z účasti většího počtu lidí z plaveckého kurzu, pro něž je primárně tento kemp připravován.

Rád bych tímto poděkoval všem zúčastněním za odvahu a nadšení, se kterým absolvovali celé tři dny. Aktivit bylo hodně a pro některé vůbec první taková zkušenost.IMG_20180928_161959

Z pohledu běžce Davida Vaše:

IMG_20180929_200658Na první triatlonový kemp s RESOLUTION TEAMem jsem se moc těšil, jelikož jezdím pouze na běžecké soustředění a byl jsem zvědavý na změnu a taky hlavně na kombinaci všech tří disciplín. Co mě hned na úvod potěšilo, byl přátelský duch, výborná nálada v týmu a hlavně velká legrace.

Jsem rád, že jsem mohl poznat nové lidi a některým i předat své běžecké zkušenosti. Oplátkou mi byly skvělé vyjížďky na biku po okolí Lipenské přehrady, občas se do toho i dost řezalo 😃, za což jsem byl rád. Najezdili jsme přes 180km, to je za víkend celkem slušný.

GOPR2227sPlavecké tréninky pod vedením Slávy, byly opět na velmi dobré úrovni… Zkrátka je to dobrý trenér a díky za vše, konečně neplavu jak lachtan.

Moc děkuji RESOLUTION TEAMu za možnost zúčastnit se tohoto kempu a pouze mě to utvrdilo v tom, že triatlonu se budu chtít v budoucnu více věnovat. David

Z pohledu účastníka plaveckého kurzu Štěpánky Tomkové:

Krátké ohlédnutí za triatlonovým kempem ve Frymburku pod taktovkou RESOLUTION TEAMu

IMG_20180929_090843Na konci září jsem měla tu čest užít si sportovně nabitý triatlonový víkend pod vedením Slávka Ryšlavého ve Frymburku. V pátek jsme odstartovali projížďkou začínající stoupáním  po křížové cestě na Martu a dále do Loučovic, zpět svižně zase do Frymburka, kde jsme se ubytovali ve Wellness hotelu. Pozdější odpoledne už patřilo lehkému výběhu pod taktovkou znalého běžce Davida Vaše s proložením běžecké abecedy. Večer se nesl v soutěživém duchu bowlingu s výhrou ananasového XXL kompotu. IMG-20181008-WA0019Sobota patřila pravému triatlonovému tréninku počínající ranním plaváním, cyklo výletem na Svatého Tomáše a fartlek stupňovaným během. Po zasloužené bohaté večeři jsme si poslechli zajímavou přednášku o pětiměsíčním soustředění Davida Vaše v Keňském Itenu – města běžeckých světových šampionů. Nedělní ráno jsme začali hned soutěžně v plaveckém stylu, který nás nastartoval na závěrečnou cyklo vyjížďku do Vyššího Brodu, kde na nás čekalo zasloužené kafíčko s poctivým zákuskem. Celý kemp se nesl v dobré náladě s pořádnou dávkou humoru členů RESOLUTION teamu. Štěpánka